Je symbolem love brandu a jeho produkty nesmí chybět v kuchyni žádného příznivce zdravého mlsání. Začínali výrobou ořechových másel a krémů. Dnes už je jejich sortiment rozšířen o mnoho dalších produktů. Ve výrobně jim denně projde pod rukama 8-12 tisíc sklenic másel.
Suroviny se na skladě dlouho neohřejí a praží se přímo na míru. Lísková jádra odrůdy Mortadella vozí z Itálie. Lískáče prémiové kvality se sklízí šetrným způsobem, kde se klade důraz na neporušení ořechu. Z lahodných lískových jader se pak např. v kombinaci s kakaem vyrábí jejich nejjemnější bestseller – Jarmilla. Díky italské technologii se ořechy s kakaem umelou na ten nejjemnější krém.
Ořechová másla však už dávno netvoří majoritu jejich prodeje. Přímo ve výrobně Big boy je i „laboratoř“, kde se testují nové i stávající produkty. Ladí se konzistence, chování produktu po vyrobení i s časovým odstupem, aby se k zákazníkům dostala ta nejlepší kvalita výrobků.
Alex se svým týmem neustále pracují na vývoji novinek – aktuálně se těší z preclíků obalených v čokoládě bez cukru, do jejich portfolia přibyl i popcorn, dražované ovoce a ořechy v čokoládě. A nesmíme zapomenout ani na slané novinky!
Máte rádi ořechy a ovoce obalované v čokoládě? Pokud ano, zbystřete. Výrobci často dražované plody obalují velkým množstvím čokolády, aby drželi nízkou cenu produktu. Alex si však vysnil lyofilizované ovoce a ořechy, které budou jemně obalené výběrovou čokoládou tak, aby vynikla jejich chuť. První, co ucítíte, bude křupnutí oříšku a poté se vám na jazyku rozplyne chuť kvalitní belgické čokolády.
Arašídové máslo má několik úžasných vlastností a využijete ho jak ve sladké, tak i slané kuchyni. V Big boy se rozhodli zákazníkům vytvořit produkt, který snadno přidají do marinády či omáčky. Slaná másla se základem arašídového másla se hodí především do vaření, a to jak do omáček, k asijským pokrmům, tak k zelenině, masu či rybě. Másla jsou výborná i za studena do dipů, marinád nebo zálivek.
S majitelem Alexem se také bavíme o cukru a o tom, jak se v Big boy staví k doslazovaní produktů. Podle Alexe není východiskem striktní vymezení se vůči používání cukru v produktech, ale ve vývoji pracují na jeho redukci a nahrazení přírodní vlákninou. Už teď se však mohou jako jeden z mála výrobců pyšnit preclíky bez cukru a na dalších produktech pracují.