Počet objednávek tento týden vzrostl více, než tomu bylo před Vánoci. Abychom se tomu přizpůsobili, zavádíme nová opatření a v následujících řádcích zodpovíme vaše nejčastější dotazy k současné situaci.

  • Co to pro mě znamená?

Dočasně může docházet k nedostupnosti některých položek a rozvozových časů.

  • Hrozí u vás nedostatek potravin?

Z našeho pohledu není důvod panikařit kvůli nedostatku potravin. Posílili jsme zásobování, abychom vyhověli poptávce, a prozatím vše zvládáme. Aktuální nedostupnost je způsobena především zákazníky, kteří vyžadují extrémně objemné nákupy.

  • Proč jsou některé potraviny vyprodané?

Narychlo vyprodané potraviny nedoplňujeme v reálném čase, musíme čekat na závoz od dodavatele. Zvýšili jsme kvůli tomu frekvenci zásobování a většinu položek zvládáme doplnit do druhého dne.

  • Proč jste omezili velikost nákupu?

Nechceme podporovat paniku a nákupy spekulantů, které snižují dostupnost potravin. Proto jsme u vybraných položek omezili možnost nakoupit v nadměrném množství a zároveň jsme vytvořili váhový limit 50 kg na nákup, aby se dostalo na co nejvíce zákazníků.

  • Proč jste zvýšili minimální hodnotu objednávky na 800 Kč?

Máme jen omezený počet aut a řidičů a v současné chvíli nemůžeme obsloužit všechny. Většina zákazníků dělá větší objednávky, proto zvyšujeme limit, aby se právě na ně dostalo. 

  • Jaké další kroky jste podnikli?

Posilujeme kapacitu skladu a zároveň optimalizujeme počet otevřených závozových oken na takový počet, který zvládneme s jistotou obsloužit. Zároveň jsme zavedli speciální hygienická opatření pro kurýry a všechny pracovníky, kteří přichází do kontaktu s jídlem.

No more articles