Košík se právě převléká do nového kabátu a přechází na zcela nový IT systém, proto nebudete moci objednat od 30. září 15:00 do 1. října 18:00. První objednávky doručíme v úterý 1. 10. nejdříve ve 21:00.

Vše, co vás zajímá:

  • Jak dlouho budete mít zavřeno?
    Přepnutí na nový systém proběhne v pondělí 30. září. Poslední objednávky přijímáme do 15:00 a od 18:00 bude celý web Košík.cz vypnutý. Provoz plánujeme obnovit v úterý 1. října po 18. hodině, první objednávky tedy doručíme nejdříve ve 21:00.
  • Bude v dalších dnech omezen provoz Košíku?
    Prvních několik říjnových dní nebudeme pravděpodobně schopni vyřídit tolik objednávek, abychom všechny z vás uspokojili. Proto vás prosíme, abyste s tím počítali a měli s námi trochu trpělivosti. 
  • K jakým změnám dochází a proč?
    Košík neustále roste a s tím souvisí potřeba lepší technologické infrastruktury, která všechno pěkně odbaví. Proto přecházíme na nový, pokročilejší systém a nový web. Ten bude rychlejší, přehlednější a nově na něm můžete třeba filtrovat produkty podle alergenů nebo země původu.
  • Na jaký systém přecházíte a proč?
    Přecházíme na pokročilejší systém SAP a na nový web. Náš dosavadní systém měl své limity a SAP nám umožní rychleji růst a vyvíjet nové funkce.
  • Co se stane s mým účtem, historií objednávek apod?
    Nemusíte se bát velkých změn. Váš profil a další údaje zůstanou zachovány tak, jak jste zvyklí – adresy, nákupní seznamy i historie objednávek. Ve svém profilu uvidíte i počet kreditů a věrnostních bodů.
  • Jak bude fungovat věrnostní program?
    Nastřádané věrnostní body vám zůstanou a uvidíte je ve svém zákaznickém účtu. V rámci věrnostního programu připravujeme vylepšení, proto vám zpočátku nebudou automaticky přičítány body za nové nákupy. Jakmile bude věrnostní program znovu připravený, dodatečně vám přičteme body za všechny nákupy, které mezitím uděláte.
    Do té doby otevíráme věrnostní program pro všechny registrované zákazníky a bez omezení! Zboží si tak budete moci nakupovat s fantastickými slevami i bez bodů. Stačí se přihlásit přes svůj účet a uvidíte zvýhodněné ceny přímo na webu. O dalším vývoji a změnách vás budeme průběžně informovat.
  • Co bude na webu nového? Co se změní? 
    Zcela nové bude filtrování. Zboží si budete moci nově v kategoriích ihned vyfiltrovat podle alergenů nebo země původu. Celý web bude výrazně přehlednější a rychlejší pro ještě pohodlnější nakupování.
    Změní se například způsob ověřování adresy. Při kontrole, zda doručujeme do vašeho bydliště, se už nezadává PSČ, ale ulice + č.p. Zadejte tedy název ulice, nikoliv město či PSČ.
    S přechodem na nový systém také přestane fungovat možnost odložené platby. O dalším vývoji vás budeme informovat.
  • Co bude jinak, než jsme zvyklí?
    Zavedli jsme nový proces plánování dopravy, který by se měl lépe vypořádat se složitou dopravní situací ve velkých městech. Nově nebudeme posílat SMS, které zpřesňovaly příjezd kurýra. Kurýr vždy dorazí v hodinovém okně, které zvolíte při objednávce.
  • Co bude s kredity?
    Kredity zůstávají beze změny – jakmile se přihlásíte na novém webu do svého účtu, najdete tam stejný počet kreditů. Nemění se ani využívání kreditů, které jsou stále bez expirace.
  • Nefunguje mi mobilní aplikace, co mám dělat?
    S novým webem přichází i nová aplikace, proto je potřeba si 1. října stáhnout aktualizaci z Google Play či App Store. Bez této aktualizace není aplikace funkční a nemůžete si tak přes ni nakoupit.
  • Budou i nové závozové oblasti? Co Morava? 
    Snažíme se navyšovat kapacitu a otevírat nové závozové lokality, naposledy to byla Mladá Boleslav. Nový systém nám umožní rozšiřovat závozové lokality snáz a jakmile se nám podaří navýšit kapacitu, budeme se snažit přidávat i nové lokality.

Pokud vás zajímají další podrobnosti, můžete si je přečíst v dopisu našeho generálního ředitele Tomáše Jeřábka, stačí kliknout zde.

Potřebujete se ještě na něco zeptat? Naše zákaznická linka je vám k dispozici na čísle 226 220 500 nebo emailu zakaznici@kosik.cz.

No more articles